wtorek, 7 stycznia 2014

Prolog

Claire 


                   Minął rok odkąd wszyscy uznali mnie za zmarłą, nikt nie wierzył w moje słowa, nie uwierzyli gdy opowiedziałam im jak zamieniłyśmy się dokumentami. Krzyczałam, że ja żyję, a Zoe umarła, ale do nich to nie docierało, uważali, że robię sobie żarty w tak tragiczny dla nas dzień.   
             Od tamtego dnia codziennie rano zakładałam maskę udając kogoś innego, tylko w nocy mogłam być sobą. Straciłam wiele i nadal tracę nie mogąc nic na to poradzić. Gdybym wiedziała, że jeden błąd może zmienić wszystko, nie zgodziłabym się na zamianę tożsamości. Jakbym tylko mogła cofnąć czas zrobiłabym to, ale niestety życie nie jest takie proste. Nasze przeznaczenie spisane jest od dawna, nie możemy go zamazać korektorem i zmienić. Musimy się z nim pogodzić, nawet jeśli będziemy do końca uważani za kogoś kim nie jesteśmy.  
         
       To działo się na końcu, zacznijmy więc od początku. 
Nazywam się Claire Frey, a oto moja historia... 



14 komentarzy:

  1. Uwielbiam to jak piszesz, czytam jeszcze drugie twoje opowiadanie i to też będę czytać bo mnie zaciekawiłaś :)
    Czekam z niecierpliwością na rozdział 1. http://desireshavenolimits.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No powiem że jestem mile zaskoczona twoim nowym opowiadaniem :) Wiem jak piszesz więc będę tu wpadać częściej. Prolog bardzo ciekawy :) Pozdrawiaj i czekam oczywiście na 1 rozdział oraz na kolejne :P Informuj mnie ;* Pozdrawiam Alicja

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie bomba! :D Już gdy zobaczyłam, że w opowiadaniu będą bliźniaczki, poczułam ciekawość. Potem obejrzałam zwiastun i przyznaję, że miałaś super pomysł na opowiadanie. Zostaję i będę czytać :)

    P.S. Zapraszam również do siebie. Tez dopiero zaczynam xd

    http://maybe-we-can-save-each-other.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały prolog. No i ta historia fantastycznie się zapowiada. Ciekawość nas zżera. Piszesz cudownie już nie możemy doczekać się pierwszego rozdziału. Tak nam się skojarzyło, że może to są bliźniaczki dlatego nikt nic nie zauważył. Ale wszystko się ujawni w dalszych pościkach. Czekamy i pozdrawiamy :**

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny prolog masz naprawdę dar do pisania. Fantastycznie się zapowiada, jak każde z twoich historii. Czuję, że ta historia będzie inna niż poprzednie. Oczywiście w dobrym sensie. Sam w sobie zwiastun był ciekawy, a co dopiero prolog. Życzę ci dużo weny oraz czekam na nn.
    *************************
    Ps. Zapraszam na rozdział piąty mojego opowiadania o Volturi.
    http://lzy-sa-krwia-duszy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się ciekawie. Na pewno będę tu zaglądać :D Możesz mnie informować o nn? :D
    Przy okazji zapraszam do mnie na nn :D
    klaroline-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. widziałam zwiastun opowiadania, wow genialny pomysł <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Prolog fenomenalny, nie mogę doczekać się pierwszego rozdziału.
    To odpowiadanie będzie mega. :)
    Pozdrawiam, będę tu zaglądać często.

    OdpowiedzUsuń
  9. Łał, świetnie się zapowiada!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie się zapowiada..Na pewno będę wpadać :D

    Zapraszam do siebie ---> http://the-vampire-diaries-opowiadania.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmm interesujace,naprawde... :) ciekawy pomysl... dobrze napisany prolog... :) Zapraszam do siebie http://a-chance-for-a-better-future.blogspot.com/. Zachęcam do komentowania i wyrazania swojej opinii:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prolog choć jest krótki to strasznie mnie zaciekawił. Przyznam, że jeszcze nie miałam do czynienia z takim opowiadaniem, co tym bardziej jest na plus.
    Już po samym prologu widać, że potrafisz pisać. Nie mogę się już doczekać nowych rozdziałów. Jestem strasznie ciekawa jak potoczy się ta historia.
    Zapraszam również do siebie http://the-last-love-jb.blogspot.com może zaciekawi Cię moje opowiadanie ;)

    Pozdrawiam i życzę dużo weny ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Przypadkiem natrafiłam na twojego bloga i zauważyłam jedynie prolog więc postanowiłam go przeczytać. Jest świetny chociaż nie będę oceniała książki po okładce, w tym przypadku, po bardzo krótkim prologu. Mam nadzieję, że rozdziały będą dłuższe. Będziesz mnie informować? Będę wdzięczna.
    A przy okazji zapraszam na swojego bloga z opowiadaniem.
    Będzie mi bardzo miło jeśli przedstawisz swoją opinię na jego temat.
    Pozdrawiam.
    Andrea.
    [ forgiveness-fanfiction.blogspot.com ]

    OdpowiedzUsuń
  14. KOCHAM KOCHAM KOCHAM ♥
    http://the-darkness-alone.blogspot.com/ ZAPRASSZAM ♥

    OdpowiedzUsuń